نقد و بررسی تخصصی مانیتور بازی (گیمینگ) G-Sync

تبلیغات

نقد و بررسی تخصصی مانیتور بازی (گیمینگ) G-Sync

Asus ROG Swift PG279Q بهترین صفحه نمایش بازی G-Sync است. این صفحه با ابعاد 27 اینچ و قیمت حدود 800 دلار، تجربه خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد و بازیکن را با جزئیات کامل غوطه وری می کند. وضوح تصویر 2560 x 1440 این صفحه نمایش فضای کافی برای کار دارد. صفحه PG279Q از نرخ تجدید 165 هرتز، که یکی از بالاترین نرخ های تازه سازی در بازار است، پشتیبانی می کند، تنها صفحه نمایش ROG Swift PG258Q با نرخ تازه سازی 240 هرتز. این صفحه نمایش دارای بهترین نسبت کنتراست ممکن و کمترین میزان محاسبه شده در بین سایر رقبا است و به کاربر کمک می کند هنگام تماشای فیلم و بازی کردن، جزئیات بیشتری را مشاهده کند.



برچسب ها : ,

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده و نرم افزار برگرداندن فایل‌های پاک شده زمانی کاربرد دارد که سهوا اطلاعات حیاتی سیستم تان را حذف نموده باشید. روش های مختلفی برای بازیابی یا برگرداندن اطلاعات حذف شده سیستم در ویندوز وجود دارد.



تمام آنچه که باید از مک بوک پرو های 2018 اپل بدانید

کلید های کم صداتر، سرعت و فضای ذخیره سازی بیشتر !

مک بوک پروهای 2018 اپل معرفی شدند ! سری 2018 به چیپست های جدید i5 ، i7 و i9 اینتل مجهز شده اند، رم اضافه و حافظه ذخیره سازی بیشتر و کلید های کم صداتر از ویژگی های مهم این سری هستند. سایر ویژگی های اعم از طراحی و تاچ بار، همانند مدل 2017 است!

این بهبودها برای هر دو مدل 13.3-inch و 15.4-inch در نظر گرفته شده است، اما مدل بزرگتر ویژگی های جذاب تری دارد و بسیار قوی تر است در ادامه به معرفی این ویژگی ها می پردازیم.



برچسب ها : ,
.