بررسی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 (قسمت 1)

تبلیغات

بررسی تبلت مایکروسافت Surface Pro 6 (قسمت 1)

مایکروسافت چند سالی است که به معیار استاندارد دستگاه‌های دو در یک بدل گشته است و سایر تولید‌کنندگان نسل‌های متوالی Surface Pro را به عنوان ایده پیش‌ فرض اینکه یک دستگاه هیبریدی تبلت / لپ‌تاپ ویندوزی چگونه باید باشد، در نظر می‌گیرند. اما دور شدن از این ایده نیز بسیار دشوار بوده و تغییرات صورت‌گرفته در چند نسخه اخیر سرفیس پرو هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد تقریباً غیر محسوس بوده است. اما برویم سراغ بررسی Surface Pro 6…

در نگاه اول حداقل از نمای بیرونی به غیر از طراحی با رنگ مشکی مات جدید با تغییرات دیگری روبرو نیستیم. Surface Pro 6 بر خلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های هیبریدی مدرن که تلاش شده تا حاشیه صفحه نمایش محصولات آن‌ها به حداقل برسد، هنوز هم دارای حاشیه بزرگی در اطراف نمایشگر خود است.



قیمت و مشخصات تلویزیون 75 اینچ کیولد سامسونگ Q70a

پردازنده Quantum 4K از الگوریتم خاص خود برای بهینه سازی تصاویر استفاده می کند ، ضمن تنظیم میزان روشنایی و صدای صفحه نمایش متناسب با اتاق و صحنه. تصاویر کامل را تحسین کنید و به لطف درمان های ارائه شده توسط این پردازنده قدرتمند ، یک تجربه بی نظیر را تجربه کنید. پنل های اولد نمی توانند بر اساس روشنایی خالص با کیولدها به رقابت بپردازند. پیکسل های منفرد ساطع کننده نور آنها به راحتی نمی توانند همان مقدار نور را تولید کنند. در حقیقت، ما معتقدیم که اولدها می توانند با روشنایی کمتر به همان کنتراست دست پیدا کننند. اما در محیط هایی که نور کافی دارند یا نور زیادی از طریق پنجره ها جریان دارند؛ تلویزیون های کیولد بیشتر به چشم می آیند, مخصوصا اگر در این شرایط محتوای HDR را پخش کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
.